Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2019 19:42 - 45-минутен бан или... кво
Автор: koko51 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 473 Коментари: 0 Гласове:
-1



Завчера се логвам в сайта и ме посреща съобщението, че имам право да опитам пак след 45 минути, но - нищо повече, съобщението не съдържаше и минимално обяснение защо трябва да изчакам. Аз съм тук предимно да критикувам, поправям и алармирам, така че много е вероятно да ме предупреждават да престана да тормозя колегите-блогари. Те сега май им викат влогари, неизвестно защо?! Не съм енциклопедист и не мога да знам всичко, но по моите си теми и особено по история - просто няма как да не тормозя т.нар. от мен аграрфашистчета, влогарите, които още са с цървули! Не ги махат, въпреки че са дошли в големия град и тва си е!
Основно се интересувам от "националния въпрос" и конституционните абсурдни дискриминационни текстове, насочени срещу бившите национални малцинства, които днес поголовно са обявени за принадлежащи към българската нация, която неизвестно как уж се била превърнала след 1989 г. в нещо като американската, тоест от етническа в гражданска! Логичният порок от тази трансформация, пертурбация и протоберанс е очевиден - правителството на ГЕРБ наскоро би тъпана, че е насилило Албания да признае българско национално малцинство. "Празна Мара - тъпан била!", както беше написал Радой Ралин. Да бяхте си премълчали поне!!! Като не признавате чужди национални малцинства в България, как искате да признаят български национални малцинства в чужбина?! Що не накарате и сърбите! Ами проблема с македонците - забравихте ли го?! Преди да българизирате евреи, арменци, турци и гърци, да бяхте си решили тези проблеми - с македонците, с помаците и прочее. С донационалните малцинства - също!!! Аз вече не съм там и няма да се върна, но оттук - от Канада, много ясно се вижда и усеща, че сте я подкарали каруцата към блатото!!! Целият възродителен процес и продължаващата демагогия с т.нар. етнически малцинства много скоро ще ви стовари като дамоклиев меч отгоре, защото мамата й разкатахте на тая ваша българска нация, приемайки безкритично маргинални слоеве и групи. Сега те са българите, а вие сте малцинството, ама вече дори не можете да се отделите от тях! Хак ви е!!!


Тагове:   007,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: koko51
Категория: История
Прочетен: 23296
Постинги: 7
Коментари: 51
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930